Pogosta vprasanja

1. Ali lahko Qmi uporabimo pri vsakem motornem olju?
2. Ali QMI preparat lahko zamaši oljni filter?
3. Kako se QMI uporablja?
4. Zakaj proizvajalci vozil in opreme ne dodajo QMI-ja ze pri novih vozilih in opremi?
5. V motornem olju imam aditiv. Ali lahko QMI vseeno deluje?
6. Ali lahko po uporabi QMI-ja lahko menjam olje bolj poredko?
7. Ali QMI koristi tudi turbo polnilnikom?
8. Zakaj QMI uporablja teflon s težko molekularno maso(heavy PTFE)?
9. Ali QMI preparati lahko škodijo katalizatorju?
10. Zakaj bi sploh uporabljali QMI?
11. Zakaj se je QMI odločil za uporabo in razvoj PTFE-ja?
12. Kako se nanašajo molekule PTFE-ja?
13. Ali se QMI lahko uporablja tudi pri motociklih z mokro sklopko?
14. Ali se teflon lahko lušči ali useda?
1. Ali lahko Qmi uporabimo pri vsakem motornem olju?
Da, pri vseh mineralnih in sintetičnih oljih.
2. Ali QMI preparat lahko zamaši oljni filter?
PTFE delci v QMI preparatih so tako majhni, da z lahkoto prehajajo skozi vse standardne filtre, tudi tiste ki imajo prepustnost samo 1 mikron. QMI je bil testiran na 0,8 mikronskem filtru.
3. Kako se QMI uporablja?
QMI se dozira pri menjavi olja in sicer glede na prostornino motorja: do 1400 ccm se doda 500 ml QMI-ja, do 2000 ccm se doda 750 ml, do 3200 ccm se doda 1000 ml. Nato na vsakih dodatnih 3200 ccm dodamo 1000 ml. Obvezno se dozira v mrzel motor. Najlažje je da spustimo vroče olje, zamenjamo oljni filter in dodamo novo olje ( toliko manj kolikor bomo dodali QMI-ja ), nato pa zjutraj v mrzel motor dodamo potrebno količino QMI-ja in se nato vozimo vsaj 30 minut. Pred doziranjem moramo embalažo dobro pretresti ( 2-3 min ). Pri menjalnikih ni potrebno menjati olja, samo odlijemo toliko olja kolikor bomo dodali QMI-ja, nato pa v mrzel menjalnik dodamo QMI in se vozimo vsaj 30 minut. Za osebna vozila se uporablja QMI Zaščita menjalnika – koncentrat 250 ml( Gear treatment – all purpose ), za avtomatske menjjalnike se uporablja QMI Avtomatic transmission treatment 250 ml, za tovorna vozila pa se doda QMI Gear treatment 90 Wt ( 946 ml in 3.785 L ) in sicer 20% na količino olja v menjalniku, reduktorje, diferencialu.
4. Zakaj proizvajalci vozil in opreme ne dodajo QMI-ja ze pri novih vozilih in opremi?
Sredstvo QMI se lahko dodaja le strojnim sklopom, ki imajo že opravljeno utekalno količino ur ali kilometrov, saj bi dodajanje QMI-ja pred tem utekanje strojev zavleklo precej časa. Vsi pa vemo da je ta del pomemben pri prihodnosti vseh strojnih delov.
5. V motornem olju imam aditiv. Ali lahko QMI vseeno deluje?
Pred obdelavo s QMI-jem moramo staro olje zamenjati, zato je aditiv v tem olju odstranjen.
6. Ali lahko po uporabi QMI-ja lahko menjam olje bolj poredko?
Nikakor ne, še naprej upoštevajte navodila proizvajalcev avtomobilov za menjavo olja.
7. Ali QMI koristi tudi turbo polnilnikom?
Pri zagonu motorja preteče kar nekaj sekund, preden doseže pritisk olja v vseh ležajih turbo polnilnika delovno vrednost. Ko motor ugasnemo, delovni pritisk olja takoj pade, medtem ko se polnilnik vrti dalje. Tako pri zagonu kot pri ustavitvi motorja je škoda zaradi vrtenja pri nezadostnem pritisku neizogibna. Z uporabo QMI-ja zagotovimo suho mazanje v teh trenutkih.
8. Zakaj QMI uporablja teflon s težko molekularno maso(heavy PTFE)?
Obstaja okoli 1100 vrst teflona in pri QMI-ju so 10 let iskali pravo formulacijo in molekularno maso. Samo PTFE s težko molekularno maso zagotavlja trdnost, žilavost in trdoto zaščite in v primerjavi z lahkim teflonom omogoča bistveno daljšo dobo zaščite. To trajnost QMI dokazuje s testi kjer je očitno trajanje QMI zaščite več kot 80.000 km. Teflon s težko molekularno maso spoznamo po tem da moramo pred doziranjem embalažo dobro pretresti.
9. Ali QMI preparati lahko škodijo katalizatorju?
Sredstvo QMI se lahko dodaja le strojnim sklopom, ki imajo že opravljeno utekalno količino ur ali kilometrov, saj bi dodajanje QMI-ja pred tem utekanje strojev zavleklo precej časa. Vsi pa vemo da je ta del pomemben pri prihodnosti vseh strojnih deZmanjšanje učinkovitosti katalizatorja ne pride v poštev. Če uporabljate neosvinčen bencin z ali brez katalizatorja, potem je suho mazanje s PTFE ( npr. vodila ventilov ) samo prednost.
10. Zakaj bi sploh uporabljali QMI?
V današnjem obdobju se srečujemo z vse večjimi zahtevami po natančnosti , tesnimi tolerancami in visokimi obremenitvami. QMI ščiti drsne površine s sub-mikronskim Teflonskim slojem, drsenje tako prevlečenih delov, pa je podobno drsenju «mokrega ledu po mokrem ledu« Na ta način se močno zmanjša trenje in delovna temperatura, poveča se izkoristek stroja, podaljša življenska doba in zagotovi nemoteno delovanje. Sloj Teflona je kemično inerten in varen. Zagotavlja popolno zaščito pred napadom korozije in drastično zmanjšuje obrabo. Zaščita traja minimalno 80000 kilometrov ali 1000 delovnih ur. Zaščita v reduktorskih prenosih, hidravliki, pnevmatiki…, pa je tudi do dvakrat daljša. Pomebno je tudi dejstvo, da izdelki QMI ne vsebujejo klora ali katerihkoli drugih škodljivih elementov. Izdelki ustrezajo najzahtevnejšim mednarodnim specifikacijam. QMI je na testu za prodobitev API specifikacije - test Sequence lll E dosegel 88% manjšo obrabo motorja.
11. Zakaj se je QMI odločil za uporabo in razvoj PTFE-ja?
Več kot pol stoletja je minilo od takrat ko je Dr. Roy Plunkett odkril snov Polytetrafluoroetilen, ( komercialno imenovano Teflon ), takrat imenovano odkritje stoletja, saj je pomenila veliko spremembo v zgodovini strojništva.Teflon se je skozi testiranja izkazal kot izredno odporna snov z minimalnim trenjem, kar ima za posledice nižje temperature, odpornost na kemikalije, električni tok ter inertnost na ostale kemične elemente.Poleg izdelave tesnil in izolacijskih materialov, se je porodila ideja o uporabi teflona tudi v motorjih z notranjim zgorevanjem.Termično lepljena masa na kovinske dele je dajala izredne rezultate, vendar se je srečevala s problemom nanašanja, saj je bila cena termičnega nanašanja prevelika, zato se je ideja o serijski izdelavi za nekaj časa umaknila.Ideja o izdelavi sredstva, ki bi omogočal uporabniku kar najhitrejši nanos Teflona in po sprejemljivi ceni, je uspelo ameriškemu podjetju QMI, ki je po dolgoletnih testiranjih v poznih 80 ih letih uresničil željo predhodnikov. Podjetje se je razvijalo in tako je v dobrem desetletju pokazalo zavidljive rezultate. QMI se danes uporablja v vseh strojnih elementih. Tako v motorjih z notranjim izgorevanjem ,kot tudi v hidravliki, pnevmatiki, kompresorjih, reduktorskih prenosih. Velik poudarek pa je na uporabi teflona s težko molekurarno maso.
12. Kako se nanašajo molekule PTFE-ja?
V koloidni raztopini so razpršene negativno nabite molekule PTFE-ja. Negativen naboj molekul PTFE-ja in pozitivna kovinska površina ustvarita elektrostatski privlak ki veže delce na kovino, kjer se utrdijo in ukleščijo na delovnih tornih površinah pod vplivom pritiska in temperature. Tako delovne površine drsijo na PTFE-ju, podobno kot moker led po mokrem ledu. Pogoj za obdelavo s PTFE-jem je stalno trenje dveh kovinskih površin.
13. Ali se QMI lahko uporablja tudi pri motociklih z mokro sklopko?
QMI se nanaša samo ob pogoju stalnega trenja dveh kovinskih površin, tako da se brez problema lahko uporablja tudi pri mokri sklopki.
14. Ali se teflon lahko lušči ali useda?
QMI vsebuje 0,05 do 0,5 mikrona velike molekule PTFE-ja ki v koloidni raztopini prosto prehajajo skozi oljne kanale in filtre. So enakomerno razpršene v nosilnem olju, imajo negativen statičen naboj in se ne privlačijo. Torej se nikakor med seboj ne morejo sprijemati, usedati ali luščiti. Pogoj za pravilno delovanje pa je doziranje v mrzel motor.
Copyright © 2003 QMI SD d.o.o. All rights reserved. Izvedba:Izdelava.com